Kupující má právo uplatnit odpovědnost za vady do 24 měsíců od převzetí zboží.
Při převzetí zboží od přepravce je kupující povinen zkontrolovat neporušenost obalů zboží a v případě jakýchkoliv závad toto neprodleně oznámit přepravci. V případě shledání porušení obalu svědčícího o neoprávněném vniknutí do zásilky nemusí kupující zásilku od přepravce převzít.
Zajistěte prokázání uzavření kupní smlouvy např. fakturou či prodejním dokladem.
Reklamační sdělení musí obsahovat datum dodání zboží, název výrobku, reklamované množství, popis závady a návrh na vyřízení reklamace. Reklamace bude vyřízena nejpozději do 30 dnů od jejího uplatnění.
Kupující musí reklamaci vyřizovat ihned po zjištění závady. Pro posouzení kvality reklamovaného vína důrazně doporučujeme dodat k posouzení minimálně 2/3 původního obsahu lahve.
Prodávající neručí za vady způsobené nevhodným skladováním nebo manipulací s vínem ze strany kupujícího v rozporu s písemnými pokyny dodanými prodávajícím (např. na etiketě). Reklamace se nevztahuje na vnější vzhled láhve (např. poškozené etikety vín starších ročníků).
Reklamace jsou vyřizovány:
-telefonicky (v Po-Pá 10:00 - 12:00, 13:00 - 18:00 na telefonním čísle 577219673)
-e-mailem (zlin@vinotekaupesatu.cz)
-poštou (Pinot s.r.o., Smetanova 768, 760 01 Zlín).
Rádi vám poradíme
Náš tým je připraven Vám pomoci s výběrem. Můžete využít i našeho sommeliéra.
Tel: 604 786 501
Široký výběr vín
U nás si můžete vybrat víno různých chutí z celého světa.
Doprava zdarma
Nabízíme dopravu zdarma ke každé objednávce nad 3 000 Kč.
Jsme rodinná vinotéka
Zakládáme si na osobním přístupu k našim zákazníkům.